CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers

Monday 30 April 2012

★ Tinggal Kenangan ★

Hyee You All . Ape Khabar ? Moge Sihat Walafiat Semua Tauu . Okeh Hari Nieh Tibe-Tibe Ade Story Pulak . Hehe , Tibe-Tibe :) Nieh Gara-Gara Kakak Aku Lhaa Nieh Upload Umah Zaman Kiteowg Kecik-Kecik Dulu . Dah Tangan Nieh Gatal Nak Buah Cerita . Haha , Kidding Only :)
Actually Nieh Bukan Umah Aku Pongg . Kakak Aku Rembat Dalam Google Ajeh Tapi Ade Gaye Jugak . Yg Beza Cuma Pandangan Dgn Langsir Tuh . Umah Aku Takde Langsir Macam Tuh . Kampung Betol . Haha , Gurau Meh . Jgn Terasa Kalo-Kalo Tuh Langsir Umah Kowg :3

Okeh , Sekarang Aku Nak Cerita Siked Pasal Koge Aku . Koge Aku Takde Lhaa Loaded Sngad Macam Koge Org Lain . Sederhana Ajeh Tapi Kami Semua Takde Lhaa Takcukup Makan . Alhamdulillah Masih Cukup . Semua Adik Beradik Aku Bole Lhaa Dikatakn Membesar Dalam Umah Nieh . Lagi-Lagi Aku Anak Bongsu . Mmg Sah-Sah Lhaa . Aku Ade 10 Org Adik Beradik . Mak Aku Ibu Tunggal Tapi Kuat and Kental Orgnya . Since Abah Aku Pergi , Mak Lhaa Yg Take Over Semua Kerja . Kami Adik Beradik Cuma Bantu Ringankn Beban . Abah Meninggal Masa Umur Aku 3 Tahun Gtuh Lhaa . Tahun 1999 Dan Sekarang Sudah Tahun 2012 , Lebih Kurang 13 Tahun Dah Abah Meninggal :'[

Haa , Mula Lhaa Sebak Nieh . Okeh , Tarik Nafas Lepas . Back To Our Story , Sebenarnya Aku Takberapa Ingat Umah Nieh . Aku Kecik Kodd Time Tuh . Budak Agih , Hingus Meleleh . Haha , Peduli Ape ~ Gambar Nieh Sedikit Sebanyak Buad Aku Teringat Kt Abah . Kt Dalam Umah Nieh Abah Hembus Nafas Terakhir , Abah Dimandikan dan Dikapankn . Kenangan Bergambar Dgn Abah Still Terpahat Dalam Hati Nieh . Terlalu Rindukn Abah Tauu .

Hmm , Okeh Lhaa . Berhenti Sini Dulu Okeh . Al-Fatihah To Arwah Abah . Yayah Rindu Abah :'[ Salam .



●● Corat Coret Gaddes Kampung ●●

No comments: